Twitter kullanımı ile
Ürün ya da hizmet için uygun olan medya kaynaklarını belirleyerek hedef kitleler ile buluşturmak için haber içerikli yayın konseptleri hazırlıyoruz.
Markaya ait doğru mesajların doğru kanallar aracılığıyla doğru hedef kitleye ulaştırılması için uygulama planı ortaya koyuyoruz. İçerik üretimi ve içerik paylaşımı ile medya ilişkilerini yürütüyor ve medya geri dönüşünü arttırıyoruz.
Ürün ya da hizmetin, medya kaynakları ile olan iletişimini sağlıyoruz.
Çalışan ve işveren ile çalışan ve çalışan arasındaki diyalogları geliştirerek beşeri ilişkilerin düzenlenmesi ve faaliyetlerin etkin bir biçimde yönlendirilmesi sürecini yönetiyoruz.
İletişim yolu ile işveren ve çalışanların ortak bir görüş ve anlayışta birleşerek, organizasyonun temel hedefine ulaşabilmesi için işbirliği yapmalarını, böylece üretkenliğin ve motivasyonun artmasını sağlıyoruz.
Bir markanın tanınmasını sağlayan; tüm dış işaret, renk, desen, grafik, rakam, ambalaj, kutu, ses, görsel, fotoğraf, film gibi bütün özelliklerini yöneterek markanın etki yaratan bir farkındalığa ulaşmasını sağlayan “marka kimliği”ni oluşturuyoruz.
Bir kurum içinde, çalışanların karar süreçlerine katılımını, çalışanlar arasında uyum, yetki ve sorumlulukların akılcı bir şekilde dağıtılmasını, kurumun çalışmalarının ve geleceğinin güvence altına alınmasını temel alan kurum kültürünü inşa ediyor ve yönetiyoruz.
Kurum ya da marka, itibarını olumsuz yönde etkileyebilecek herhangi bir durumla karşı karşıya kaldığında, herhangi bir sorunun çözülebilmesi için gerekli sürenin sınırlı olduğu durumlarda ya da beklenmeyen bir zamanda meydana gelen olumlu ya da olumsuz durumlarda belirlediğimiz ve uyguladığımız stratejilerle krizi ortadan kaldırıyor, durumu kurum ya da markanın lehine çeviriyoruz.